مشخصات
|
نام درس:
|
مجری:
|
نام آموزشگاه:
|
||
عنوان درس:
|
تاریخ اجراء:
|
دورهی تحصیلی (مقطع):
|
|||
موضوع درس:
|
مدت اجرا:
|
تعداد فراگیران:
|
|||
مهارتهای قبل از تدریس
|
تحلیل آموزشی
|
هدفها
|
– هدف کلی:
|
||
– هدفهای جزئی ( هدفهای مرحلهای ):
|
|||||
– هدفهایرفتاری (اجرائی):{با توجه به حیطهها: شناختی (دانستنیها) ، عاطفی (نگرشها) ، روانی – حرکتی (مهارتها)}
|
|||||
انتخاب
|
– ابزار ، رسانهها و مواد آموزشی:
|
||||
– فنون ، روشها و الگوهای تدریس:
|
|||||
– مدل کلاس: ( چینش دانشآموزان در گروهها )
|
|||||
– نوع ارتباط:
|
|||||
مهارتهای ضمن تدریس
|
– تعیین رفتار ورودی:
|
||||
– امور مقدماتی: (بهصورت فیلمنامه) { سلام و احوالپرسی ، حضور و غیاب ، دیدن تکالیف ، توجه به وضعیت جسمانی و روانی فراگیران }
|
|||||
– ارزشیابی تشخیصی :
|
|||||
– پیشآزمون ( در صورت نیاز ):
|
|||||
– ارائهی درس: (یک صفحه)
|
|||||
مهارتهای بعد از تدریس
|
فعالیتهای تکمیلی
|
– جمعبندی و نتیجهگیری:
|
|||
– ارزشیابی تکوینی (مرحلهای):
|
|||||
– فعالیتهای تکمیلی:
|
|||||
– تعیین تکلیف:
|
|||||
– مهارتهای زندگی:
|
|||||
– فعالیتهای خلاقانه:
|
|||||
منابع و مآخذ:
|